אביר קארה : N12 - ראש מפלגת השולמנים? אביר קארה בריאיון באולפן / Tsila cohen שלטון טראמפ חושף נשיא שמשקר בקול לעומת נשיאים שהעמידו פאסון של נשיאים ממלכתיים ששיקרו במצח נחושה.

אביר קארה : N12 - ראש מפלגת השולמנים? אביר קארה בריאיון באולפן / Tsila cohen שלטון טראמפ חושף נשיא שמשקר בקול לעומת נשיאים שהעמידו פאסון של נשיאים ממלכתיים ששיקרו במצח נחושה.. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. שולמנים יקרים.מצפה לנו עוד דרך ארוכה, אבל אני מבטיח לכם דבר אחד: מה אנחנו יודעים על אביר קארה. לאחר הפגישה שלו בשבוע שעבר עם ראש הממשלה נתניהו, הערב (ראשון) פורסמו בחדשות 12 הקלטות של אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, שאמר כי הוא יחבור לאחת ממפלגות.

בימים הקרובים אודיע על חבירה לבנט או סער. נשוי ללידן ואבא של אלוראי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן למען העצמאיים ומייסד תנועת ״אני שולמן״ | twuko. מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. אנחנו צריכים לתרגם את הדברים שלנו צעד אחד קדימה. ‏זעם רב בקרב התושבים החרדים בלוד, לאחר שבמהלך השבת חילקו פקחי העירייה דוחות חניה.

ח"כ קארה בקבוצת פעילים: "השמאל הליכודי" - סרוגים
ח"כ קארה בקבוצת פעילים: "השמאל הליכודי" - סרוגים from www.srugim.co.il
מה אנחנו יודעים על אביר קארה. בתקווה חדשה מכחישים שניהלו משא ומתן עמו. אביר קארה, מייסד תנועת אני שולמן שמובטל כדבריו כבר כמעט חמישה חודשים, הסתבך לרגע ביום שישי האחרון. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה. אביר קארה, מייסד אני שולמן. החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה. צר לנו שפוליטיקאים ערמומיים משקיעים את שעות. הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט.

בימים הקרובים אודיע על חבירה לבנט או סער.

אביר קארה, מייסד אני שולמן. עד כמה פופולרי חיפוש : ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״. אביר קארה נולד במאחז על־יד היישוב גבעון החדשה הסמוך לירושלים. לדברי אחד מהם, עודד בבאי, אביר ניהל משא ומתן ממושך עם כל המפלגות, ואנחנו סומכים עליו שהחיבור לימינה יביא לנו את המירב. מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. בחווה זאת לומדים רכיבה ורכיבה טיפולית , אביר קארה. Explore tweets of abir kara אביר קארה @abirkara2 on twitter. חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. עזבו אתכם מקארה לרגע, תחשבו איזה סגירת מעגל לבנט: במהלך הראיון, זיהה ברקוביץ' ההתכתבות קארה עם ששר האוצר, ישראל כץ. אביר קארה, מייסד קבוצת אני שולמן שהנהיגה את מאבק בעלי העסקים בעת משבר הקורונה, והצטרף לתנועת ימינה, תמורת שלושה שריונים ברשימתה, מכחיש את הטענות לפיהן קארה טען כי התאכזב מנתניהו בפגישה האחרונה שקיים ראש הממשלה עם נציגי העצמאיים:

מה באמת אומרת שפת הגוף של אביר קארה בראיון בטלויזייה? פעילות הקבוצה התפרסמה עם פרוץ מגיפת הקורונה במאבקה למען זכויותיהם של בעלי העסקים. אני רוצה אנשים פייטרים כמו אביר וכמוכם. החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה. נשוי ללידן ואבא של אלוראי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן למען העצמאיים ומייסד תנועת ״אני שולמן״.

בחירות 2021: מנהיג השולמנים חושף: הסיבה שסירבתי לשריון ...
בחירות 2021: מנהיג השולמנים חושף: הסיבה שסירבתי לשריון ... from images.maariv.co.il
הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. על פי הפרסום, קארה חשש שבידיו של בן הרוש נמצאים חומרים העלולים להביך אותו, ולפגוע בתדמיתו לאחר תגובת מפלגת ימינה לפרסום: בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב. אני רואה שאתה מתכתב עם שר האוצר, אמרת לי שאתה לא נפגש איתו, אמר ברקוביץ' לקארה שענה. שולמנים יקרים.מצפה לנו עוד דרך ארוכה, אבל אני מבטיח לכם דבר אחד: אביר קארה, מייסד תנועת אני שולמן שמובטל כדבריו כבר כמעט חמישה חודשים, הסתבך לרגע ביום שישי האחרון. בתום דבריו, הזמין קארה את בנט לדבר, תוך שהוא אומר אני קורא לראש הממשלה הבא בשנה וחצי האחרונות אביר ואתם עשיתם היסטוריה, העליתם את העסקים לראש התורן. לצפות מהממשלה עכשיו זו לטפל בזה זו ציפייה לא נכונה.

אַבְרָהָם אַבִּיר קָארָה‎, born 27 october 1983) is an israeli businessman and politician.

מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. לפי פעילים מרכזיים בארגון אני פעילים אחרים אמרו מנגד כי המהלך נכון. אנחנו חייבים להמשיך בריצת מרתון. שולמנים יקרים.מצפה לנו עוד דרך ארוכה, אבל אני מבטיח לכם דבר אחד: במהלך הראיון, זיהה ברקוביץ' ההתכתבות קארה עם ששר האוצר, ישראל כץ. המצטרף החדש למפלגת 'ימינה' אביר קארה תומך בלגליזציה מלא מלא לדבריו, בניגוד לחבריו למפלגה שמתנגדים בחלקם בתוקף ובחלקם בזהירות. אף שולמן לא יהיה יותר לבד.גודל התוצאות שנביא, תלוי עכשיו בכוח שיהיה לנו. בתכנית של אופירה וברקוביץ נחשף כי במהלך התוכנית ניהלת התכתבות עם שר האוצר ישראל כץ. אנחנו אשמים ואני אסביר למה. לאחר הפגישה שלו בשבוע שעבר עם ראש הממשלה נתניהו, הערב (ראשון) פורסמו בחדשות 12 הקלטות של אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, שאמר כי הוא יחבור לאחת ממפלגות. אבל מי שמנהיג תנועת מחאה לא צריך רק למחות. הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם. אביר קארה, מייסד תנועת אני שולמן שמובטל כדבריו כבר כמעט חמישה חודשים, הסתבך לרגע ביום שישי האחרון.

אני רואה שאתה מתכתב עם שר האוצר, אמרת לי שאתה לא נפגש איתו, אמר ברקוביץ' לקארה שענה. Tsila cohen שלטון טראמפ חושף נשיא שמשקר בקול לעומת נשיאים שהעמידו פאסון של נשיאים ממלכתיים ששיקרו במצח נחושה. Kara used his bar mitzvah money to open a flower stall, later expanding the business to several branches. אביר (אברהם) קארה (נולד ב־27 באוקטובר 1983, כ' בחשוון ה'תשמד) הוא חבר הכנסת העשרים וארבע מטעם מפלגת ימינה, פעיל חברתי וממייסדי קהילת המחאה אני שולמן. המצטרף החדש למפלגת 'ימינה' אביר קארה תומך בלגליזציה מלא מלא לדבריו, בניגוד לחבריו למפלגה שמתנגדים בחלקם בתוקף ובחלקם בזהירות.

העצמאים סקפטיים: "נאמין כשנראה את הכסף בחשבון"
העצמאים סקפטיים: "נאמין כשנראה את הכסף בחשבון" from images1.ynet.co.il
נשוי ללידן ואבא של אלוראי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן למען העצמאיים ומייסד תנועת ״אני שולמן״ | twuko. כשנשאל מי אשם במשבר הנוכחי ענה קארה: בתכנית של אופירה וברקוביץ נחשף כי במהלך התוכנית ניהלת התכתבות עם שר האוצר ישראל כץ. סרטון זה מציג את חוות אנדלוס. אנחנו צריכים לתרגם את הדברים שלנו צעד אחד קדימה. לצפות מהממשלה עכשיו זו לטפל בזה זו ציפייה לא נכונה. אף שולמן לא יהיה יותר לבד.גודל התוצאות שנביא, תלוי עכשיו בכוח שיהיה לנו. אמיר קארה הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם.

״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״.

אנחנו חייבים להמשיך בריצת מרתון. בתום דבריו, הזמין קארה את בנט לדבר, תוך שהוא אומר אני קורא לראש הממשלה הבא בשנה וחצי האחרונות אביר ואתם עשיתם היסטוריה, העליתם את העסקים לראש התורן. הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: לדברי אחד מהם, עודד בבאי, אביר ניהל משא ומתן ממושך עם כל המפלגות, ואנחנו סומכים עליו שהחיבור לימינה יביא לנו את המירב. הממשלה תאשר מחר בישיבתה השבועית גם מינויי סגני שרים במשרדי החוץ (ח״כ עידן רול), הביטחון (ח״כ אלון שוסטר), ביטחון הפנים (ח״כ יואב סגלוביץ) ומשרד רה״מ (ח״כ אביר קארה). הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה. החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה. לאחר הפגישה שלו בשבוע שעבר עם ראש הממשלה נתניהו, הערב (ראשון) פורסמו בחדשות 12 הקלטות של אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, שאמר כי הוא יחבור לאחת ממפלגות. מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. ‎מתמודד מטעם ימינה יחד עם נפתלי בנט לראשות הממשלה ומייסד קבוצת אני. הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. נשוי ללידן ואבא של אלוראי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן למען העצמאיים ומייסד תנועת ״אני שולמן״ | twuko. מה אנחנו יודעים על אביר קארה.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook